Bažnyčios g. 2, Domeikavos k., Domeikavos sen., Kauno raj.
Tel.: (+370 37) 47 75 23
El. p.: seniunija@domeikava.krs.lt
Kaip mus rasti?

Pienių g., Domeikavos k., Domeikavos sen., Kauno r., kapitalinio remonto techninis darbo projektas

2024-06-21

Kauno rajono savivaldybės administracijos Domeikavos seniūnija dalinasi informacija apie Pienių g., Domeikavos k., Domeikavos sen., Kauno r., kapitalinio remonto techninį darbo projektą.

Atsakymai į viešinimo pastabas

  1. Vandžiogalos pl. 126 - suprojektuota nuovaža ir suprojektuota nuovaža iki gatvės statinio ribų. Už statinio ribų sprendiniai neprojektuojami.
  2. Pienių g. 22 ir 24 - patikslintos nuovažos suvedant pagal esamą situaciją. Plane pateiktas stulpas nėra apšvietimo, stulpas yra AB „Energijos skirstymo operatorius“ orinė linija, patraukti šio tinklo negalime šiuo projektu, valstybinėmis lėšomis tvarkyti privačiam verslui tinklų negalime. Užsakovas iškels stulpą atskiru projektu, tada atitinkamai ir bus praplatinama nuovaža, šiuo projektu šios nuovažos paplatinti nėra galimybės. Gatvės danga bus asfaltas, todėl dulkėjimo nebus, dulkėjimas yra iš dabar esančios grunto/žvyro dangos. Želdiniai, pasodinti už gyvento sklypo ribos ir atitinkamai bus šalinami, vietose, kuriose želdiniai trukdo projektinių sprendinių įrengimui, projektiniai sprendiniai projektuojami Pienių g. statinio ribose, sprendiniai priimami atsižvelgiant į teritorijų planavimo dokumentų reikalavimus. Pienių g. 26 – bendras pėsčiųjų-dviračių takas projektuojamas toje gatvės pusėje, kurioje galima išlaikyti vientisą dviračių taką kaip įmanoma ilgesniame ruože, kitoje pusėje tako įrengi vientiso nebūtų galimybės. Gyventojai išvažiuodami iš sklypų į Pienių gatvės statinį privalo vadovautis kelių eismo taisyklėmis ir praleisti pėsčiuosius ir dviratininkus bendrame pėsčiųjų-dviračių take. Bendras pėsčiųjų-dviračių takas atitraukiamas nuo asfalto dangos vadovaujantis STR 2.06.04:2014 „Gatvės ir vietinės reikšmės keliai. Bendrieji reikalavimai“.
  3. Pienių g. 28 – patikslinti nuovažų suvedimai suvedant pagal esamą situaciją, paplatintos nuovažos. Želdiniai pasodinti už gyvento sklypo ribos ir atitinkamai bus šalinami, vietose, kuriose želdiniai trukdo projektinių sprendinių įrengimui, projektiniai sprendiniai projektuojami Pienių g. statinio ribose, sprendiniai priimami atsižvelgiant į teritorijų planavimo dokumentų reikalavimus. Bendras pėsčiųjų-dviračių takas projektuojamas toje gatvės pusėje, kurioje galima išlaikyti vientisą dviračių taką kaip įmanoma ilgesniame ruože, kitoje pusėje tako įrengi vientiso nebūtų galimybės. Bendras pėsčiųjų-dviračių takas atitraukiamas nuo asfalto dangos vadovaujantis STR 2.06.04:2014 „Gatvės ir vietinės reikšmės keliai. Bendrieji reikalavimai“. Atlikus projektinius sprendinius esamų inžinerinių tinklų šulinių liukai reguliuojami iki projektinio aukščio ir pakeičiami į kalaus ketaus, plaukiojančio tipo užvažiuojamoje dalyje 40 t apkrovai, neužvažiuojamoje 12,5 t. Gyventojai savo ūkinę techniką privalo laikyti savo sklype. Lengvuosius automobilius gali parkuoti tam skirtose stovėjimo vietose arba taip pat savo sklype.
  4. Pienių g. 12, 14, 16, 16A – Šiuo projektu vandentiekio tinklai neprojektuojami, bus projektuojami tik lietaus nuotekų tinklai, iki kiekvieno sklypo, kuris ribojasi su Pienių gatvės statiniu, sudarant galimybę lietaus nuotekų pajungimui. Patikslintos įvažos, projektuojamos suvedant su esamomis dangomis išlaikant esamus įvažiavimų pločius ir papildomai įrengiant suvedimus su esamais takais. Bendras pėsčiųjų-dviračių takas projektuojamas toje gatvės pusėje, kurioje galima išlaikyti vientisą dviračių taką kaip įmanoma ilgesniame ruože, kitoje gatvės pusėje tako įrengti vientiso nebūtų galimybės šalia kitu projektu rengiamos mokyklos, taip pat Pienių gatvėje, šalia Vyturio gatvės 2 gyvenamojo namo, dėl esamo per didelio išilginio nuolydžio, kuris projektuojant bendrą pėsčiųjų-dviračių taką pagal dabartinę situaciją neviršys norminių reikalavimų. Nuovažos ties pėsčiųjų-dviračių taku, neturi įtakos vientisumui.
  5. Pienių g. 36A, 38, 38A – Suprojektuota nuovaža prie Pienių g. 36A sklypo. Ties Pienių g. 38 ir 38A panaikinta žalios vejos aikštelė. Želdiniai, pasodinti už gyventojų sklypų ribų ir atitinkamai bus šalinami, vietose, kuriose želdiniai trukdo projektinių sprendinių įrengimui, projektiniai sprendiniai projektuojami Pienių g. statinio ribose, sprendiniai priimami atsižvelgiant į teritorijų planavimo dokumentų reikalavimus. Nuovaža iš Pienių g. 38 ir 38A nebus ištiesinama pagal esamą situaciją, kad nebūtų tiesioginis išvažiavimas į sankryžos zoną. Vadovaujantis R 36-01 „Automobilių kelių sankryžos“, nuovažos projektuojamos 90° kampu į gatvę.
  6. Pienių g. 13, 34 – neprojektuojamos automobilių stovėjimo vietos, projektuojamas tik 1,50 m šaligatvis ir paliekama esama žalia zona.
  7. Pienių g. 12 – atsižvelgiant į teritorijų planavimo dokumentus, visos esamos gatvės ir nuovažos pasijungia į Bažnyčios gatvė, kuri atitinka C gatvės reikalavimus, Vadovaujantis STR 2.06.04:2014 „Gatvės ir vietinės reikšmės keliai. Bendrieji reikalavimai“ minimalus atstumas tarp sankryžų 200 m. Iš nuovažų įvažiavimas į C gatvės kategoriją tiesiogiai nėra galimas, todėl gatvės yra apjungiamos jungiamaisiais keliais arba pagalbinėmis gatvėmis, šiuo atveju Pienių gatve.Tėvai atsako už savo vaikų priežiūrą, gatvė projektuojama atsižvelgiant į norminių dokumentų reikalavimus.
  • Projektinis greitis gatvėje 50 km per valandą, atsižvelgiant, kad atstumai tarp sankryžų yra ~200 m, įrengti greičio mažinimo priemonių nėra poreikio.
  • Projektu rekonstruojamas Pienių gatvės statinys, vadovaujantis teritorijų planavimo dokumentais, rekonstravimo projektu gali būti keičiami gatvės statinio parametrai vadovaujantis STR 1.01.08:2002 „Statinio statybos rūšys“.
  • Nustačius kertamus želdinius, numatoma želdinių atkuriamoji vertė vadovaujantis „Želdinių atkuriamosios vertės įkainiais“ ir užsakovas, toliau savo nuožiūra pagal sodinimo galimybes numato naujų želdinių sodinimą.
  • Atliekų konteineriai privalo stovėti atliekų turėtojo teritorijoje.
  • Pienių g. statinyje šalinami nelegaliai pastatyti elementai.
  • Sprendiniai pateikiami su ašine gatvės linija.
  • Išilginis profilis neviršija 5% ir užtikrinamas saugus neįgaliųjų judėjimas.
  • Projekte viešinami projektiniai pasiūlymai, poilsio aikštelių vietos detalizuojamos techninio darbo projekto metu.
  • Mažo intensyvumo, D ir mažesnės kategorijos gatvėse, šaligatvius galima projektuoti šalia važiuojamosios dalies.
  • Papildytas suvedimas su esamu garažu pagal esamą plotį. Paviršinis vanduo nuo Pienių gatvėje projektuojamų sprendinių išvedamas į Pienių gatvės lietaus nuotekų tinklus skersiniu nuolydžiu. Ties garažo įvažiavimu situacija nėra pabloginama. Nuolydžiai projektuojami pagal norminius reikalavimus ir patekimas nebus pabloginamas.
  • Kryptinio apšvietimo sprendiniai detalizuojami techninio darbo projekto metu, visos pėsčiųjų perėjos projektuojamos su kryptiniu apšvietimu.
  • Viešinimo procedūra buvo atlikta.